عکسهای جالب ایرانی و خارجی

عکس و خبر جالب

ما ادعا می کنیم که محصولات خود را ارزانتر می فروشیم

مجموعه های مستند

مستند سراب(مستندی از دختران فراری )

چراغ خاموش: فریب و آزار دختران

شوک: شیطان پرستی

دست پنهان: قمه زنی

مستند خانواده پهلوی (داستان انقلاب)

داوطلب مرگ

انفجار شیراز

حجاب

رویای گرگها

نامزد نهم

سفر به ماورا

شوالیه هخامنشی

از برره تا لوس آنجلس

مستند رویای سبز

مستند گرداب

مستند چهارشنبه سوری

خدمت سربازی

شرکتهای هرمی

مستند شهادت آب

مستند کراک

ایدز و روشهای مقابله با آن

مستند راز بیان راز موفقیت در جهان

ویران کننده خاموش - اکس پارتی با قرص اکس

هجوم خاموش: تهاجم فرهنگی در جشنواره

فقر و فحشا - مستندی از خود فروشی دختران

شعبده شیطان

آسیب شناسی عزاداری در ایران

ابتذال در سینمای ایران

ازدواج و خانواده موفق

کدام استقلال - کدام پرسپولیس

محصولات لاغری

جلوگیری از بیماریهای قلب و عروق و چاقی

فروش فوق العاده ی کمربند های لاغری

چای لاغری دکتر سینا

ماساژور دلفینی

مینی ماساژور

ساعتهای اسپرت

ساعت لمسی - تاچ

ساعت صفحه متحرک زنگدار

ساعت ترمیناتور

ساعت انگشتری نگین دار

ساعت بارکدی 1

ساعت بارکدی 2

ساعت خطی

ساعت سینگولار

ساعت مولکولی - سلولی - میکروبی

ساعت عددی

ساعت کلوین

ساعت نامرئی

ساعت گاما چرخشی

ساعت قوسی

ساعت ماتریکس

ساعت تمپلار

ساعت رادیو دار شاتل

ساعت دیجیتال ال ای دی مدل استورم

ساعت مچی اسپرت مدل آیرون سامورایی

ساعت سامورایی رفلکس

ساعت ال ای دی آدیداس

ساعت گوکسی Gucci Watch

ساعت پروژکتوری محبوب ترین شخصیت کارتونی بن 10

روانشناسی و رمز و راز موفقیت

مستند راز بیان راز موفقیت در جهان

تکنیکهای موفقیت دکتر فرهنگ

ازدواج و خانواده موفق

7بازی رایانه ای برای تعطیلات عید

پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۵۹ ق.ظ

7بازی رایانه ای برای تعطیلات عید

دریچه به شما 7 بازی رایانه ای را معرفی می کند که می تواند شما را در تعطیلات نوروز ساعت ها سرگرم کند.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اکثر کسانی که بازی های رایانه ای علاقه دارند با بازی های خارجی آشنا هستند و آمارها هم نشان می دهد که بیش از 90 درصد بازار بازی‌های رایانه‌ای کشور در دست بازی‌های خارجی است. اما خوبه که بدانیم تاکنون حدود 20 بازی ایرانی در بازار توزیع و 15 بازی هم تا تابستان سال 92 وارد بازار خواهد شد؛ بازی هایی که بعضا می توانند هم از لحاظ گرافیک و ساخت با بازی های خارجی برابری کنند و هم از آسیب کمتری به کودکان ما وارد کنند. امروز برخی از بازی های ایرانی را به شما معرفی می کنیم.

** نام بازی: گرشاسب‌ قسمت 2**

سبک بازی: اکشن‌ ماجراجویی

سن: 15+

وضعیت در بازار: توزیع شده


بازی گرشاسب یکی از پرافتخارترین بازی‌های ایرانی است که نه تنها در داخل کشور، که در خارج از کشور نیز با استقبال خوب منتقدان و بازی‌سازان خارجی مواجه شد. تا کنون 150 هزار نسخه از این بازی در ایران به فروش رفته است. شاید همین استقبال بالا هم باعث شده تا سازندگان بازی گرشاسب، به فکر تولید قسمت دوم این بازی باشند.




گرشاسپ، یک بازی اکشن سوم شخص است و روند کلی بازی بر اساس پیکارهای پهلوان اصلی بازی گرشاسپ و رویارویی او با نیروهای اهریمنی است. مبارزات تن به تن، حل معما و کشف فضاهای سرزمین خونیراث از عناصر اصلی این بازی هستند.»



** نام بازی: شتاب در شهر **

سبک بازی: ماشین سواری

سن: +3

وضعیت در بازار: توزیع شده


این بازی، یک بازی ماشین سواری نقشه باز (OpenWorld Racing) است. بازی فقط برای پلت‌فرم PC طراحی شده است. بازیکن می‌تواند هرطور که می‌خواهد بازی را تمام کند. بنابراین مجبور نیستید یک مسیر ثابت را طی کنید بلکه طبق سلیقه و علاقه خود می‌توانید بازی را جلو ببرید.


۴قابلیت اسپورت کردن ماشین از جمله تعویض لاستیک و رنگ، Level up شدن بازیکن با توجه به تجربه به دست آمده پس از انجام موفقیت آمیز مراحل، کارت‌های ستاره، نگهداشتن و مالکیت چند ماشین برای بازیکن در گاراژ، تخریب‌پذیری محیط و ماشین‌ها و… از نکات قابل توجه این بازی است. (برای مشاهده سایت این بازی اینجا را کلیک کنید.)



** نام بازی: آسمان دژ1**

سبک بازی: استراتژیک

سن: 3+


این بازی یک بازی آنلاین است که به دو زبان فارسی و انگلیسی عرضه شده است. نسخه دوم این بازی نیز ساخته شده و به تازگی در جشنواره‌ بین‌المللی MMO of The Year در کشور آلمان به عنوان برترین بازی آنلاین مستقل از نگاه کاربران شناخته شده است. حال و هوای علمی و تخیلی در این بازی حکمفرما است. در این بازی که در فضای ناشناخته هشتصد سال آینده رخ می‌دهد انسان‌ها برای بقا مجبور هستند نبردی بی‌پایان در برابر آدم آهنی داشته باشند.


عمر بشر به متوسط 150 سال رسیده و با استفاده از پرش در Hyper Space به فواصلی در حد 10 واحد نجومی بشر موفق شده که نسل خود را در منظومه شمسی گسترش دهد و ایجاد و استفاده از کرم چاله‌ها همچنان بزرگ‌ترین آرزوی بشر برای دست یافتن است. برای بازی تنها کافی است که اینجا را کلیک کنید.



نام بازی: داستان دوستان

سبک بازی: ماجرایی

رده سنی: 7+

وضعیت در بازار: توزیع شده


یک روز سرد زمستانی که برف و سرماه همه دشت را فرا گرفته بود و حیوانات و پرنده ها جرات بیرون رفتن از خانه‌هایشان را نداشتند خرگوش خانم سحرخیز و دوستان مس‌خواهند در پیدا کردن غذا به هم کمک کنند . شما باید با حل کردن معماهای داستان به آنها کمک کنی.

جوایز کسب شده:

به دلیل ایجاد ارتباط موثر کودکان در فضایی سالم و جذاب و پویا مورد تقدیر قرار گرفت (دومین جشنواره ملی رسانه دیجیتال)



***نام بازی: کارگاه علوی***

سبک بازی: اکشن سوم شخص


بازی رایانه ای کارآگاه علوی یک بازی ماجراجویی نقطه کلیک سوم شخص است که ماجرای مادام روژان را بازگو می کند.

مادام روژان زنی انگلیسی تبارست که شمال تهران در باغی زیبا و بزرگ به نام "باغ خانم روژان" زندگی می کند. او یک اشراف زاده انگلیسی است که مورد توجه مقامات ایران قرارا داشته و در حکومت ایران جایگاه خاصی دارد. در نیمه شب آذر 1313 اتفاقی می افتد که مقامات بلند پایه حکومتی را شوکه ونگران می کند. کارآگاه علوی که در حل معما های پیچیده و سخت از تبحر خاصی برخوردار است و آوازه او تا دربارایران رفته، از سوی مقامات ایران برای کشف ماجرا انتخاب می شود.


در این بازی شما به عنوان کارآگاه علوی پا به میدان می گذارید در اینجاست که با گفتگو و حل معما های پیچیده به کشف ماجرا می پردازید و پرده از راز آن بر می دارد. شما فقط در نقش کارآگاه علوی ظاهر نمی شوید، بلکه دستیار او و کارکتر دیگری را نیز هدایت می کنید .

دراین بازی شما جنون پیدا کردن سرنخ را دارید، شما به شمال و جنوب شهر می روید بعضی اوقات حتی به روستای شمال کشور هم می رود تا فضای بازی یک نواخت نباشد .شما می توانید نسخه آزمایشی این بازی را اینجا دانلود کنید.


***نام بازی: میر مهنا***

سبک بازی: اکشن اول شخص

رده سنی: 12+

وضعیت در بازار: توزیع شده


میرمهنا روایت داستانی از زندگی جوانی به نام شبیر که در طلب رزق و روزی به همراه پدر پیرش در خلیج فارس به ماهیگیری می‌پردازد و در جریان داستان با میر مهنای بندریگی آشنا می‌شود و با گروه میرمهنا هم هدف برای بیرون راندن استعمار گران غرب می‌گردد.


در واقع داستان نبردهای او از آغاز برقراری روابط تجاری بین کمپانی هند شرقی، هلند با پدر میر ناصر حاکم بندر ریگ است. هلندیان بعد از برقراری رابطه با میر ناصر، جزیره ی خارک را از او گرفته و شروع به ساختن قلعه و دژ نظامی معروف خود موسلستاین می‌کنند. میر مهنا، چون از این کار پدر ناراضی است، قدرت را به دست گرفته وارد نبرد با هلندیان می شود. طی فراز و نشیب‌هایی سرانجام موفق به تصرف دژ در جزیره خارک می‌شود. (برای سفارش پستی این بازی می توانید به سایت سازنده آن مراجعه کنید)


نام بازی: عصر پادشاهان

سبک بازی: استراتژیک


بازی آنلاین عصر پادشاهان یک بازی بین المللی آنلاین است که در استودیو بازی سازی توسعه سامان تولید شده است و هم اکنون نگارش انگلیسی و فارسی آن در اینترنت قابل دسترس بوده و نسخه های ایتالیایی و عربی نیز به زودی منتشر خواهند گردید. برای ورود به این دنیای سرشار از اتفاقات جالب، نیاز به دانلود هیچ نرم افزاری ندارید. کافیست که وارد سایت عصر پادشاهان شده و برای خود یک اکانت بسازید و هیجان حوادث پیش رو را تجربه کنید.


این بازی رایگان در سبک تاریخی-نظامی و بر اساس یک داستان تخیلی تاریخی تولید شده‌است. در این بازی بازیکنان به عنوان یک فرمانده دلاور باید سعی کنند با ایجاد امپراتوری قدرتمند و ارتشی عظیم به مبارزه با شیاطین برخیزند.در این میان جنگ‌هایی بزرگ شکل خواهد گرفت و دلاوران و قهرمانان، با شکست شیاطین نام خود را در کتیبه جاودان قهرمانان ثبت کرده و به جوایز نقدی هر دوره از بازی دست می‌یابند.


این بازی بر روی کلیه مرورگرهای معروف همچون فایرفاکس، اپرا، اینترنت اکسپلورر، سافاری و تبلت‌های آیپد و سامسونگ گلکسی تب و اسمارت فون‌های آیفون، سامسونگ و اچ تی سی بدون مشکل قابل اجرا می‌باشد و با آنها سازگاری کامل دارد. برای بازی در عصر پادشاهان تنها کافی است که اینجا را کلیک کنید.


گزارش از زهرا طیبی


برچسب ها: بازی ، رایانه ، ایرانی ، دریچه ، فناوری اطلاعات ، آسمان دژ ، گرشاسب
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۰۱
محمد ثقفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی