عکسهای جالب ایرانی و خارجی

عکس و خبر جالب

ما ادعا می کنیم که محصولات خود را ارزانتر می فروشیم

مجموعه های مستند

مستند سراب(مستندی از دختران فراری )

چراغ خاموش: فریب و آزار دختران

شوک: شیطان پرستی

دست پنهان: قمه زنی

مستند خانواده پهلوی (داستان انقلاب)

داوطلب مرگ

انفجار شیراز

حجاب

رویای گرگها

نامزد نهم

سفر به ماورا

شوالیه هخامنشی

از برره تا لوس آنجلس

مستند رویای سبز

مستند گرداب

مستند چهارشنبه سوری

خدمت سربازی

شرکتهای هرمی

مستند شهادت آب

مستند کراک

ایدز و روشهای مقابله با آن

مستند راز بیان راز موفقیت در جهان

ویران کننده خاموش - اکس پارتی با قرص اکس

هجوم خاموش: تهاجم فرهنگی در جشنواره

فقر و فحشا - مستندی از خود فروشی دختران

شعبده شیطان

آسیب شناسی عزاداری در ایران

ابتذال در سینمای ایران

ازدواج و خانواده موفق

کدام استقلال - کدام پرسپولیس

محصولات لاغری

جلوگیری از بیماریهای قلب و عروق و چاقی

فروش فوق العاده ی کمربند های لاغری

چای لاغری دکتر سینا

ماساژور دلفینی

مینی ماساژور

ساعتهای اسپرت

ساعت لمسی - تاچ

ساعت صفحه متحرک زنگدار

ساعت ترمیناتور

ساعت انگشتری نگین دار

ساعت بارکدی 1

ساعت بارکدی 2

ساعت خطی

ساعت سینگولار

ساعت مولکولی - سلولی - میکروبی

ساعت عددی

ساعت کلوین

ساعت نامرئی

ساعت گاما چرخشی

ساعت قوسی

ساعت ماتریکس

ساعت تمپلار

ساعت رادیو دار شاتل

ساعت دیجیتال ال ای دی مدل استورم

ساعت مچی اسپرت مدل آیرون سامورایی

ساعت سامورایی رفلکس

ساعت ال ای دی آدیداس

ساعت گوکسی Gucci Watch

ساعت پروژکتوری محبوب ترین شخصیت کارتونی بن 10

روانشناسی و رمز و راز موفقیت

مستند راز بیان راز موفقیت در جهان

تکنیکهای موفقیت دکتر فرهنگ

ازدواج و خانواده موفق

سفر "المار ممدیاراف"، وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان، به اراضی اشغالی باعث افزایش تشنج در کشورهای حاشیه دریای خزر شد. سفر این مقام بلندپایه جمهوری آذربایجان به سرزمین‌های اشغالی در حالی صورت گرفت که این کشور همواره منکر روابط گسترده و سیاسی خود با رژیم صهیونیستی بوده است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران ، "المار ممدیاراف"، وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجاندر سفری چهار روزه به سرزمین‌های اشغالی  با مقامات عالی‌رتبه رژیم صهیونیستی ملاقات داشته است. 

نخستین سفر "ممدیاراف" به اراضی اشغالی در حالی صورت گرفته که مقامات "جمهوری آذربایجان" همواره روابط خود با این رژیم را مخفی کرده وهیچ‌گاه به طورعلنی به روابط تجاری و سیاسی خود با صهیونیست‌ها اشاره نکرده‌اند. سفر"المارممدیاراف" نخستین سفر در سطح وزیرامورخارجه به سرزمین‌های اشغالی است.


روابط پشت پرده و گسترده رژیم صهیونیستی و جمهوری آذربایجان

از دهه 1990 به بعد، به دنبال آزادسازی تجارت جمهوری آذربایجان، شرکت‌های اسرائیلی در این کشور به صورت تدریجی و مورچه‌وار نفوذ کردند. شرکت "Bezeq" که یک شرکت بزرگ ارائه سرویس‌های مخابراتی در سرزمین‌های اشغالی است، در سال 1994 بخش عمده‌ای از سیستم‌های مخابراتی جمهوری آذربایجان را خرید.

شرکتBakcell""  رژیم صهیونیستی با همکاری وزارت ارتباطات جمهوری آذربایجان، اولین اپراتور تلفن همراه را در این کشور راه‌اندازی کرد.

شرکت مدکان نیز در بخش نفت و گاز جمهوری آذربایجان سرمایه‌گذاری کرده است. در واقع تا سال 2005 رژیم صهیونیستی از دهمین شریک تجاری به رتبه پنجم جمهوری آذربایجان تبدیل شد. یک‌ششم از ذخیره نفت اسرائیل و 30 درصد از کل انرژی این رژیم توسط جمهوری آذربایجان تامین می‌شود.

 


جمهوری آذربایجان، آشیانه مخفی رژیم صهیونیستی

از جمله اهداف عمده رژیم صهیونیستی از حضور همه جانبه در جمهوری آذربایجان و مرزهای شمالی ایران، اعمال فشار بر جمهوری اسلامی ایران و هدایت فعالیت‌های اطلاعاتی و امنیتی علیه ایران است. 

الهام علی‌اف" رئیس جمهوری آذربایجان، روابط کشورش با اسرائیل را به مثابه کوه یخی دانسته است که ۹ دهم آن زیر آب است. روابط پیچیده بین این دو رژیم در سال‌های اخیر، جمهوری آذربایجان را به پایگاهی امن برای جاسوسان و تروریست‌های دانشمندان هسته‌ای ایران بدل کرده است. در واقع، جمهوری آذربایجان به یک منطقه آلوده اطلاعاتی تبدیل شده که در آن رژیم صهیونیستی با سرمایه‌گذارهای فراوان توانسته آشیانه‌ای امن برای جاسوسان خود به وجود آورد. 


ارتش صهیونیستی جمهوری آذربایجان

جمهوری آذربایجان به علت هم مرز بودن با ایران، موقعیت استراتژیک مناسبی را برای ایجاد یک پایگاه نظامی در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده است. در سال 2009، با حضور شیمون پرز در جمهوری آذربایجان، روابط نظامی افزایش بسیار زیادی یافت. در سال 2012، شرکت صنایع هوا فضای اسرائیل(IAI)،1.6 میلیارد دلار موشک‌های دفاعی و پهپاد در اختیار جمهوری آذربایجان قرار داد.

در واقع رژیم صهیونیستی با بهره­‌گیری از جمهوری آذربایجان به دنبال اجرای برنامه‌های سیاسی خود در خاورمیانه است. فروش گسترده تسلیحات نظامی به جمهوری آذربایجان تنها به منظور استفاده ابزاری از این کشور برای اجرای نقشه‌های شوم این رژیم است. نزدیک شدن به ایران و توهم تهدید نظامی حمله به تسلیحات هسته‌ای این کشور، تنها هدف رژیم صهیونیستی برای حضور وسیع در جمهوری آذربایجان است.

اسلام‌ستیزی فاحش دولت جمهوری آذربایجان

نفوذ رژیم صهیونیستی در دولت و مقامات رژیم صهیونیستی، در لایه‌های فرهنگی جمهوری آذربایجان نیز نفوذ کرده است.

حدود نود درصد جمعیت جمهوری آذربایجان را مسلمانان شیعه تشکیل می‌دهند، اما دولت این کشور با تبعیت از اربابان صهیونیست خود، در طی دهه گذشته مخالفت با دین اسلام را تشدید کرده وکاملا آشکارا در حال اسلام ستیزی است.

 در طی چند سال گذشته، "حیدر علی‌اف"و پسرش"الهام علی‌اف" به تدریج و با پیاده‌سازی نقشه‌های اسلام ستیز و صهیونیستی، این کشور  را از همه نظر آلوده کرده‌اند. برای رسیدن به این هدف، خانواده "علی‌اف" برنامه‌های مختلفی نظیر برگزاری مسابقات یورو-ویژن Eurovision را پیاده کرده که همگی با هدف از بین بردن اسلام و تبدیل این کشور به کشوری لائیک به اجرا درآمده‌اند.

برگزاری مسابقات یورو - ویژن در سال 2011، دادن مجوز برای راهپیمایی هم‌جنس‌بازان، بازگشایی اولین مدرسه یهودی در شهرباکو، ممنوعیت پخش صدای اذان از مساجد، اعمال محدودیت بر حوزه‌های علمیه و مدارس دینی، ممنوعیت حجاب اسلامی در اماکن عمومی ،ازجمله فعالیت‌های دولت جمهوری آذربایجان برای نابودی دین اسلام در این کشور بوده است.



اهداف "المار ممدیاراف" از سفر به رژیم صهیونیستی

در طی سفر چهار روزه این مقام جمهوری آذربایجان به اراضی اشغالی، وی با تعدادی از مقامات صهیونیستی ملاقات داشته است. "شیمون پرز"، رئیس‌ رژیم صهیونیستی و "بنیامین نتانیاهو"، نخست‌وزیر این رژیم، از جمله افرادی بودند که "ممدیاراف" با آن‌ها ملاقات داشته است.

بنابراظهارات سخنگوی رسمی دولت جمهوری آذربایجان، هدف اصلی از سفر"المار ممدیاراف"، تقویت روابط دو جانبه و افزایش مراودات تجاری با رژیم صهیونیستی بوده است. "شیمون پرز" در دیدار با "المار ممدیاراف"از این کشور به خاطر نقشی که در برهم زدن امنیت ایران در منطقه ایفا می‌کند، تشکر کرد. بنابرگزارش‌های منتشر شده، "المار ممدیاراف"هم گفت که جمهوری آذربایجان به دنبال فرصتی برای گسترش روابط با این رژیم است.

"ممدیاراف" با "آویگدور لیبرمن" رئیس حزب دست راستی "اسرائیل خانه من" که هم اکنون کرسی ریاست کمیته امنیتی و امور خارجی کنست رژیم صهیونیستی را در دست دارد، دیدار کرده است.

"آویگدور لیبرمن" با تاکید بر این که جمهوری آذربایجان به شریکی مهم و مطمئن برای رژیم صیونیستی تبدیل شده است، اعلام کرد: در این دیدار درباره افزایش تسهیلات صدور روادید میان دو طرف و گسترش همکاری های سیاسی، تجاری و انرژی گفتگو شد.

نگرانی‌های کشورهای منطقه از نفوذ افکار صهیونیستی به جمهوری آذربایجان

سفر دیپلماتیک به اراضی اشغالی و تحکیم روابط سیاسی و تجاری با رژیم صهیونیستی، نگرانی‌های زیادی را در منطقه به وجودآورده است. کشورهای همسایه جمهوری آذربایجان، از جمله ایران و روسیه، حضور رژیم صهیونیستی در این کشور را خطری بزرگ برای امنیت کشورهای حاشیه دریای خزر می‌دانند. 

انتهای پیام/


       
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۶
محمد ثقفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی