عکسهای جالب ایرانی و خارجی

عکس و خبر جالب

ما ادعا می کنیم که محصولات خود را ارزانتر می فروشیم

مجموعه های مستند

مستند سراب(مستندی از دختران فراری )

چراغ خاموش: فریب و آزار دختران

شوک: شیطان پرستی

دست پنهان: قمه زنی

مستند خانواده پهلوی (داستان انقلاب)

داوطلب مرگ

انفجار شیراز

حجاب

رویای گرگها

نامزد نهم

سفر به ماورا

شوالیه هخامنشی

از برره تا لوس آنجلس

مستند رویای سبز

مستند گرداب

مستند چهارشنبه سوری

خدمت سربازی

شرکتهای هرمی

مستند شهادت آب

مستند کراک

ایدز و روشهای مقابله با آن

مستند راز بیان راز موفقیت در جهان

ویران کننده خاموش - اکس پارتی با قرص اکس

هجوم خاموش: تهاجم فرهنگی در جشنواره

فقر و فحشا - مستندی از خود فروشی دختران

شعبده شیطان

آسیب شناسی عزاداری در ایران

ابتذال در سینمای ایران

ازدواج و خانواده موفق

کدام استقلال - کدام پرسپولیس

محصولات لاغری

جلوگیری از بیماریهای قلب و عروق و چاقی

فروش فوق العاده ی کمربند های لاغری

چای لاغری دکتر سینا

ماساژور دلفینی

مینی ماساژور

ساعتهای اسپرت

ساعت لمسی - تاچ

ساعت صفحه متحرک زنگدار

ساعت ترمیناتور

ساعت انگشتری نگین دار

ساعت بارکدی 1

ساعت بارکدی 2

ساعت خطی

ساعت سینگولار

ساعت مولکولی - سلولی - میکروبی

ساعت عددی

ساعت کلوین

ساعت نامرئی

ساعت گاما چرخشی

ساعت قوسی

ساعت ماتریکس

ساعت تمپلار

ساعت رادیو دار شاتل

ساعت دیجیتال ال ای دی مدل استورم

ساعت مچی اسپرت مدل آیرون سامورایی

ساعت سامورایی رفلکس

ساعت ال ای دی آدیداس

ساعت گوکسی Gucci Watch

ساعت پروژکتوری محبوب ترین شخصیت کارتونی بن 10

روانشناسی و رمز و راز موفقیت

مستند راز بیان راز موفقیت در جهان

تکنیکهای موفقیت دکتر فرهنگ

ازدواج و خانواده موفق

تشکیل ائتلاف سه‌گانه را با سایر جریانات اصولگرا موازی کاری نمی‌دانیم/ادامه مسیر اعضای ائتلاف زیر نظر جامعتین

عضو ائتلاف سه گانه اصولگرایان گفت: از نظر ما تشکیل ائتلاف سه گانه هیچ گونه موازی کاری را با سایر نهادهای اصولگرا ایجاد نمی‌کند.
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "علی اکبر ولایتی" عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در پژوهشگاه باقر‌العلوم در حال برگزاری است، اظهار داشت: به دنبال خبری که حسین مظفر رئیس ستاد ائتلاف سه‌گانه چندی پیش مطرح کرد، لازم بود تا توضیحاتی را درباره آن عرض کنم.

عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان ادامه داد: خبری که رئیس ستاد ائتلاف سه‌گانه در رسانه‌ها منتشر کرد مبنی بر این بود که اعضای این ائتلاف یعنی حداد‌عادل، قالیباف و بنده هر کدام مسئولیت کارگروهی را برعهده گرفته‌ایم.

ولایتی تصریح کرد: این کارگروه‌هایی که تشکیل شده‌اند ارکان اصلی دولت آینده هستند البته در صورتی که مردم این ائتلاف سه گانه را برای انتخابات آینده برگرینند.


*تشریح مسئولیت‌های واگذار شده به هر کدام از اعضای ائتلاف سه گانه


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حداد عادل مسئولیت کارگروه فرهنگ، علم و مسائل اجتماعی را بر عهده گرفته است، تصریح کرد: مسئولیت مطالعات و برنامه ریزی در حوزه‌های علوم، فرهنگی و اجتماعی برعهده حدادعادل است و مسئولیت حوزه‌های اقتصادی و موضوعات زیربنایی برعهده قالیباف نهاده شده و هم چنین مسئولیت امور بین‌الملل و سیاسی بر عهده بنده گذاشته شده است.

ولایتی با بیان این که هر کدام از اعضای ائتلاف سه گانه در حوزه مسئولیت خود کارگروه‌های خود را تشکیل خواهند داد، ادامه داد: از تمام افرادی که تخصص، کارآیی و تجربه لازم را داشته باشند و مردم نیز آنان را به این تخصص و تجربه قبول دارند در این کارگروه‌ها استفاده می‌کنیم.

عضو ائتلاف سه گانه اصولگرایان اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ها به صورت تفکیکی، کارشناسانه و عمل گرایانه در چارچوب آرمان‌های انقلاب و در جهت پیشرفت جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

ولایتی به شعار این ائتلاف اشاره کرد و گفت: چندی پیش اعلام شد که شعار این گروه "ائتلاف برای پیشرفت" است و این اقدام چند پیام دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: یکی از پیام‌های این مسئله این بود که ما سه نفر ائتلاف را تشکیل دادیم و گام های بعدی را تا انتخابات برمی‌داریم و هر کدام که به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شدیم دو نفر دیگر با وی همکاری می‌کنند.


*میان ما سه نفر رقابتی وجود ندارد و هر چه هست همکاری است


عضو ائتلاف سه گانه اصولگرایان افزود: ما از هم اکنون این همکاری را تمرین می‌کنیم و این گونه نیست که هر سه نفر مدعی ریاست جمهوری باشند و در نهایت نیز به رقابت‌ها میان خود ادامه بدهیم بلکه رقابتی میان ما نیست و آن چه که وجود دارد همکاری است.

وی افزود: لازمه اثبات همکاری این است که هر سه نفر آمادگی خود را برای کار کارشناسانه اعلام کنند و اعلام آمادگی ما برای انجام امور کارشناسی نشان می‌دهد که این ائتلاف به برنامه ریزی و کار کارشناسانه برای دولت آینده از ابتدای امر آمادگی کامل را دارد.

وی تصریح کرد: از همان ابتدا اعلام کردیم که هر کدام از ما سه نفر و یا هر نفری دیگری که برای کاندیداتوری وی خارج از ائتلاف به توافق برسیم از هم اکنون به معرفی اعضای اصلی کابینه که متشکل از افراد کارآمد و متخصص است، می پردازیم و آنان را در معرض معرفی مردم قرار دهیم تا مردم بدانند که همکاران ریاست جمهوری آینده چه کسانی هستند.


*مقبولیت ائتلاف سه‌گانه برای انتخابات ریاست جمهوری


وی با بیان این که از نیروهای جوان به دلیل نیروی جوانی و از افراد با تجربه و کارآمد در اداره کشور استفاده خواهد کرد، ادامه داد: محور اغلب بحث‌های انتخاباتی حول ائتلاف سه گانه بوده و مدل‌های دیگری که اخیرا دوستان خواسته‌اند تا با آن وارد انتخابات شوند تقریبا مدل برداری از این ائتلاف است و این مسئله نشان دهنده مقبولیت طرحی است که از جانب ما مطرح شده است.

ولایتی گفت: براساس این طرح هر کسی که کاندیدای انتخابات می‌شود تنها نخواهد آمد و این مسئله برای اولین بار در جمهوری اسلامی مطرح شده؛ ابداعی دیگری که توسط این ائتلاف سه گانه صورت گرفت این بود که هر فردی که کاندیدا می‌شود بتواند از خودش عبور کند و فکر نکند که توانمندی فقط از وی برمی‌آید.


*اصولگرایی یک مارک اختصاصی نیست/می‌تواند به جمع تشکیل شده بپیوندد


ولایتی نکته دیگر حائز اهمیت در این ائتلاف را دعوت عامه بودن آن دانست و افزود: هر کسی که به مبانی نظام پای‌بند است و ما او را اصولگرا می‌دانیم البته اصولگرایی یک مارک اختصاصی نیست، می‌تواند به این کارگروه‌ها و جمع تشکیل شده بپیوندد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: این روزها برخی می‌گویند معلوم نیست که این ائتلاف باقی می‌ماند یا نه؟ لذا این ائتلاف باقی خواهد ماند و با استحکام به وضعیت خود ادامه می‌دهد.

عضو ائتلاف سه گانه در نشست خبری درباره گام‌هایی که در این ائتلاف برداشته شده است گفت: به حمد خدا شاهد بودیم که ائتلاف سه گانه توانسته است در بین مردم با مقبولیت قابل توجهی دست پیدا کند.

وی افزود: این سه نفر دور هم جمع شدند تا بتوانند در اداره کشور نقش تاثیرگذاری را داشته باشند لذا هر کس که دوست دارد می‌تواند وارد این ائتلاف شود.

عضو ائتلاف سه گانه تصریح کرد: با تعدادی از دوستان که قصد ورود به انتخابات ریاست جمهوری را داشتند دیدار کردیم و امیدواریم در نهایت بتوانیم با یک مجموعه واحد و رای بالایی در انتخابات شرکت کنیم.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی تصریح کرد: با تعداد عناصر مطرحی که در عرصه انتخابات ریاست جمهوری مطرح هستند دیدار داشته‌ایم اما مصلحت نمی‌دانم اسامی آن‌ها را قید کنم.


*ائتلاف سه گانه در شرایط فعلی بیشترین رای را به خود اختصاص داده است


وی افزود: با توجه به نظرسنجی انجام شده ائتلاف سه گانه در شرایط فعلی بیشترین رای را به خود اختصاص داده است.

وی درباره زمان معرفی کاندیدای نهایی خود گفت: به طور حتم این موضوع قبل از انتخابات اتفاق خواهد افتاد اما اعتقاد داریم که کار در ائتلاف سه گانه باید به یک پختگی لازم دست پیدا کند و با توجه به استقبال‌های مردم از این ائتلاف نیازمند زمان کافی هستیم.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره پیش‌بینی انتخابات آینده گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون توانسته است در همه لحظات حساس و پیچیده با موفقیت گام بردارد لذا به طور حتم انتخابات آینده نیز پرشور برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: علی رغم این که در زمان جنگ جهانی دنیا به صورت دوقطبی اداره می‌شد در آینده شاهد جهان چند قطبی خواهیم بود که به طور حتم یک قطب آن از آن اسلام و ایران است.

ولایتی اظهار داشت: مخالفین جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که همواره در محاسبات خود نسبت به ایران اشتباه کرده‌اند لذا به طور حتم ملت ایران در انتخابات آینده نیز حضور پررنگ و پرشوری خواهد داشت.


* تشکیل ائتلاف سه گانه هیچ گونه موازی کاری با سایر نهادهای اصولگرا ایجاد نمی‌کند


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره ایجاد موازی کاری میان این ائتلاف و سایر نهادهای اصولگرا گفت: از نظر ما تشکیل ائتلاف سه گانه هیچ گونه موازی کاری را با سایر نهادهای اصولگرا ایجاد نمی‌کند.

وی افزود: ائتلاف سه گانه به طور حتم در انتخابات آینده با دو نهاد مهم و اساسی جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین دیدار خواهد داشت و هیچ گاه بدون مشورت آن‌ها گامی را برنمی‌دارد.

ولایتی تصریح کرد: از جمله مولفه‌های مهمی که در ائتلاف سه گانه به آن اهمیت داده می‌شود هماهنگی با جامعتین است زیرا ما اعتقاد داریم این دو نهاد نقش تاثیرگذاری را در کشور و برگزاری انتخابات برعهده دارند.

عضو ائتلاف سه گانه تصریح کرد: ما از این که دوستانمان در جاهای مختلف احساس مسئولیت می‌کنند و در عرصه انتخابات ریاست جمهوری وارد عمل می‌شوند احساس خوشحالی می‌کنیم زیرا تعدد و کثرت کاندیدا موجب تقویت پایه‌های نظام می‌شود.


*جبهه پایداری با بنده صحبتی نکرده است


ولایتی در پاسخ به سوالی درباره این که آیا جبهه پایداری برای کاندیداتوری در انتخابات آتی با شما رایزنی داشته است یا خیر گفت: جبهه پایداری با بنده صحبتی نکرده است و آنان آزادند که از هر کسی که می‌خواهند، حمایت کنند و بنا ما بر گسترش همکاری با اصولگرایان است.

وی ادامه داد: ایده‌آل ما این است که همه اصولگرایان و تمامی کسانی که به مبنای نظام پای‌بند هستند بتوانند به اتفاق نظر برسند.

عضو ائتلاف سه گانه اصولگرایان در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا برای معرفی فردی خارج از ائتلاف سه گانه کسی را مد نظر دارید یا خیر؟ تصریح کرد: این که ما گفتیم حتی حاضریم فردی خارج از ائتلاف سه گانه را به مردم معرفی کنیم به این معناست که این ائتلاف بسته و انحصار طلب نیست چرا که هدف ما خدمت به جمهوری اسلامی در کسوت دولتی فراگیر و منتخب مردم است بنابراین اگر چنین ادعایی را داریم باید به دنبال فردی که بیشترین مقبولیت را دارد بگردیم.


*باید به دنبال فردی که بیشترین مقبولیت را دارد بگردیم/ ما سه نفر از خودمان می گذریم


وی ادامه داد: اگر ما به چنین فردی که دارای بالاترین مقبولیت و صلاحیت با خارج از این مجموعه باشد، برسیم مطمئنا ما سه نفر از خودمان می گذریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی درباره این که با وجود استقبال اعضای این ائتلاف با پیوستن کاندیدای دیگر به ائتلاف چرا تاکنون فردی به آن نپوسته است؟ گفت: باب مشارکت دیگران در این مجموعه مفتوح است و افرادی نیز برای پیوستن اعلام آمادگی کرده‌اند.

ولایتی در پاسخ به سوالی درباره این که آیا اصلاح طلبان در انتخابات حضور پیدا می‌کنند یا خیر گفت: اصلاح طلبان و یا هر کسی که مورد تایید شورای نگهبان قرار بگیرد می‌تواند بیاید.

وی ادامه داد: مهم نیست که چه عنوانی داشته باشند بلکه مهم داشتن صلاحیت برای خدمت به مردم و تایید توسط شورای نگهبان است.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین فواید جمهوری اسلامی این است که اشخاص متعلق به هر جناح و یا گروهی که به مبنا و موازین نظام پایبند باشند می‌توانند کاندیدای ریاست جمهوری شوند.

خبرنگاری درباره تبلیغات مستقل اعضای این ائتلاف از ولایتی سوال کرد که وی ترجیح داد حسین مظفر که ریاست ستاد انتخابات این ائتلاف را بر عهده دارد پاسخ این سوال را بدهد.


* تشریح شیوه تبلیغات انتخاباتی ائتلاف سه گانه از زبان رئیس ستاد انتخابات


در ادامه حسین مظفر در پاسخ به این سوال که آیا تبلیغات اعضای این ائتلاف به صورت مستقل تا آستانه انتخابات ادامه خواهد داشت یا خیر گفت: 15 نفر برای عضویت در شورای هماهنگی ستاد ائتلاف سه گانه با نظر موافق اعضا انتخاب شده‌اند که کار آنان پیگیری و تعیین مکانیزم انتخاب کاندیدا است.

مظفر ادامه داد: هر کدام از اعضای ائتلاف برای خود تبلیغاتی را انجام می‌دهند و به دلیل این که اعضای اصلی این ائتلاف بر مبنای اعتقاد ائتلاف را تشکیل داده‌اند قرار شد تا آنان ستادهایشان را توجیه کنند و البته شرط همکاری با این ستاد نیز این است که در نهایت از نامزد نهایی اعلام حمایت کنند.

وی هم چنین از تشکیل شورای ستادهای نامزدهای این ائتلاف خبر داد.

ولایتی در ادامه این نشست در پاسخ به سوالی درباره این که آیا در آینده نزدیک نشست خبری دیگری با حضور تمامی اعضای این ائتلاف تشکیل می‌شود یا خیر گفت: بله ان شالله این نشست برگزار خواهد شد.

عضو ائتلاف سه گانه اصولگرایان در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر این که آیا پرونده‌های مثبت دولتهای دیگر همچون مسکن مهر و.... که مورد تایید مقام معظم رهبری نیز بود،‌ ادامه پیدا می‌کند یا خیر تصریح کرد: در سیاست‌های اساسی و کلی کشور تصمیم‌گیری‌های مهم براساس قانون اساسی توسط مقام معظم رهبری گرفته می‌شود و آن چه که مورد تایید ایشان باشد باید دولتها از آن تبعیت کنند.


*آنچه که دولتهای دیگر انجام داده‌اند و اقدامات مفیدی بوده است حتما ادامه پیدا می‌کند


ولایتی افزود: آنچه که دولتهای دیگر انجام داده‌اند و اقدامات مفیدی بوده است حتما ادامه پیدا می‌کند. البته یکی از دیدگاههای ما این است که کار مثبت دیگران را ادامه بدهیم یعنی هر دولتی که کار خوبی انجام داده حتما باید به ثمر و نتیجه برسد.

عضو ائتلاف سه گانه اصولگرایان در پاسخ به سوالی درباره این که در صورت کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آیا جنابعالی کنار می‌کشید یا خیر گفت: بنده تابع تصمیم گیری در ائتلاف سه گانه هستم  و هر چه که تصمیم گیری شود آن را عمل خواهم کرد.

خبرنگار رسانه‌ای دیگر درباره فصل الخطاب این ائتلاف از ولایتی سوال کرد که وی ترجیح داد تا پاسخ به این سوال را حسین مظفر بدهد.

در ادامه حسین مظفر گفت: انتخاب واحد در این ائتلاف با آرای کف جامعه مغایرت ندارد و انتخاب دستوری و حاکمیتی نیست بلکه انتخابی است که براساس توجه به ارزش‌ها و مبقولیت آرای عمومی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: انتخاب براساس توجه به ارزش‌ها و آرای عمومی مکانیزم مناسبی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی درباره پرونده هسته‌ای کشورمان تصریح کرد: پرونده هسته‌ای از سالها پیش یعنی از زمان دولت خاتمی شروع شد و تاکنون با هدایت مقام معظم رهبری به نقاط بسیار مهم و حساس رسیده است.

ولایتی گفت: بنده می‌توانم شهادت بدهم که ثبات بر مواضع بسیار مهم در رابطه با مسئله حساس هسته‌ای بیش از هر چیزی مدیون رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایستادگی شخص ایشان در مواضع جمهوری اسلامی بوده است.

این کاندیدای احتمالی انتخابات آتی گفت: دولت آینده نیز مسیر افتخار آمیز هسته‌ای را که توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده ادامه خواهد داد.


*پاسخ حسین مظفر به تخریب‌ها علیه ائتلاف سه‌گانه


خبرنگاری درباره تخریب‌های ائتلاف سه گانه نیز از ولایتی سوال کرد که وی مجددا ترجیح داد حسین مظفر پاسخ این سوال را به خبرنگار بدهد.

رئیس ستاد انتخابات ائتلاف سه گانه اصولگرایان گفت: متاسفانه بداخلاقی‌های سیاسی در هر زمانی بوده و هم اکنون نیز کمابیش صورت می‌گیرد اما تلاش و اهتمام اعضای ائتلاف سه گانه بر محور برنامه و توانمندی است.

مظفر تاکید کرد: شیوه رقابت باید اخلاقی و عقلانی باشد و رسانه‌ها نیز در جهت شفاف سازی اخلاق انتخاباتی تلاش کنند.


*دولت ائتلافی زمانی معنا و مفهوم پیدا می‌کند که در یک کشور احزاب قوی وجود داشته باشد


علی اکبر ولایتی در پایان نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تشکیل دولت ائتلافی در صورت پیروزی ائتلاف سه گانه گفت: دولت ائتلافی زمانی معنا و مفهوم پیدا می‌کند که در یک کشور احزاب قوی وجود داشته باشد که این موضوع در ایران صدق نمی‌کند.

وی افزود: در ایران حزب به معنای واقعی وجود ندارد لذا از نظر بنده دولت ائتلافی معنایی ندارد.

عضو ائتلاف سه گانه تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های مهم ائتلاف سه گانه این است که به هیچ گروه و طیف سیاسی سهمیه نخواهد داد و تنها به کسانی که تعهد و پای‌بندی خود را به نظام اثبات کردند اجازه فعالیت می‌دهد و از آن‌ها استقبال خواهد کرد.

انتهای پیام/
م

برچسب ها: اصولگرایان ، ولایتی ، ائتلاف
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی